Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Reflective Practice in English Language Teaching
Research-Based Principles and Practices
von Steve Mann, Steve Walsh
Verlag: Routledge
Reihe: ESL & Applied Linguistics Professional Series
Taschenbuch
ISBN: 978-1-138-83949-6
Erschienen am 07.06.2017
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 446 Gramm
Umfang: 306 Seiten

Preis: 70,80 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

Steve Mann is Associate Professor, Centre for Applied Linguistics, University of Warwick, UK.

Steve Walsh is Professor of Applied Linguistics, Newcastle University, UK.



Acknowledgements

Introduction

Chapter 1. Reflective Practice reviewed

Chapter 2. Reflective Practice revisited

Chapter 3. Pre-service teacher training

Chapter 4. In-service teacher education

Chapter 5. Reflection 'in the wild'

Chapter 6. Reflection in Writing

Chapter 7. Reflection in Speaking

Chapter 8. Dialogic Reflection

Chapter 9. Practitioner research

Chapter 10. Researching Reflective Practice

Appendices

References

Index



Offering a unique, data-led, evidence-based approach to reflective practice in English language teaching, this book brings together theory, research and practice in an accessible way to demonstrate what reflective practice looks like and how it is undertaken in a range of contexts. Readers learn how to do and to research reflective practice in their own settings. Through the use of data, dialogue and appropriate tools, the authors show how reflective practice can be used as an ongoing teaching tool that supports professional self-development.


andere Formate
weitere Titel der Reihe