Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
The Handbook of Communication and Corporate Reputation
von Craig E. Carroll
Verlag: Wiley-IEEE Press
Reihe: Handbooks in Communication and Media
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 3 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-118-33549-9
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 25.03.2013
Sprache: Englisch
Umfang: 656 Seiten

Preis: 48,99 €

Klappentext

With the latest insights from the world of communication studies into the nature of corporate reputation, this new addition to Wiley-Blackwell s series of handbooks on communication and media reflects the growing visibility of large businesses ethical profiles, and tracks the benefits that positive public attitudes can bring. Serves as the definitive research collection for a fast-growing field featuring contributions by key international scholars Brings together state-of-the-art communication studies insights on corporate reputation Identifies and addresses the lacunae in the research literature Applies new theoretical frameworks to corporate reputation


andere Formate