Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
The Handbook of Communication and Corporate Reputation
von Craig E. Carroll
Verlag: John Wiley & Sons
Reihe: Handbooks in Communication and Media
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 6 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-118-33545-1
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 21.03.2013
Sprache: Englisch
Umfang: 656 Seiten

Preis: 48,99 €

Klappentext

With the latest insights from the world of communication studiesinto the nature of corporate reputation, this new addition toWiley-Blackwell's series of handbooks on communication andmedia reflects the growing visibility of large businesses'ethical profiles, and tracks the benefits that positive publicattitudes can bring.
* Serves as the definitive research collection for a fast-growingfield featuring contributions by key international scholars
* Brings together state-of-the-art communication studies insightson corporate reputation
* Identifies and addresses the lacunae in the researchliterature
* Applies new theoretical frameworks to corporate reputation


andere Formate