Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour
von Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran, Andreas Chatzidakis, Rachel Ashman
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: kein Kopierschutz


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-000-89826-2
Auflage: 3. Auflage
Erschienen am 31.07.2023
Sprache: Englisch
Umfang: 206 Seiten

Preis: 54,49 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This third edition of Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour has been revised and updated to reflect the fast-changing world we live in.



Elizabeth Parsons is Professor of Marketing at the University of Liverpool, UK.

Pauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London, UK.

Andreas Chatzidakis is Professor of Marketing at Royal Holloway, University of London, UK.

Rachel Ashman is Senior Lecturer in Marketing at the University of Liverpool, UK.



Chapter 1 Introduction: How Has Marketing Changed?

Chapter 2 Building Brand Cultures

Chapter 3 Digital Markets and Marketing

Chapter 4 Ethical Debates in Marketing Management

Chapter 5 The Ethics and Politics of Consumption

Chapter 6 Marketing Inequalities: Feminisms and Intersectionalities

Chapter 7 Psychoanalysis in Marketing

Chapter 8 Hierarchies of Knowledge in Marketing

Chapter 9 Marketing, Spaces and Places

Chapter 10 The Globalised Marketplace


andere Formate