Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour
von Andreas Chatzidakis, Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran, Rachel Ashman
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Taschenbuch
ISBN: 978-1-032-06200-6
Erschienen am 31.07.2023
Sprache: Englisch
Format: 174 mm [H] x 246 mm [B] x 16 mm [T]
Gewicht: 382 Gramm
Umfang: 198 Seiten

Preis: 51,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 10. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This third edition of Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour has been revised and updated to reflect the fast-changing world we live in.



Elizabeth Parsons is Professor of Marketing at the University of Liverpool, UK.

Pauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London, UK.

Andreas Chatzidakis is Professor of Marketing at Royal Holloway, University of London, UK.

Rachel Ashman is Senior Lecturer in Marketing at the University of Liverpool, UK.



Chapter 1 Introduction: How Has Marketing Changed?

Chapter 2 Building Brand Cultures

Chapter 3 Digital Markets and Marketing

Chapter 4 Ethical Debates in Marketing Management

Chapter 5 The Ethics and Politics of Consumption

Chapter 6 Marketing Inequalities: Feminisms and Intersectionalities

Chapter 7 Psychoanalysis in Marketing

Chapter 8 Hierarchies of Knowledge in Marketing

Chapter 9 Marketing, Spaces and Places

Chapter 10 The Globalised Marketplace


andere Formate