Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Capitalism
An Ethnographic Approach
von Daniel Miller
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: kein Kopierschutz


Speicherplatz: 67 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-000-18398-6
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 07.01.2021
Sprache: Englisch
Umfang: 368 Seiten

Preis: 51,49 €

Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

This provocative book challenges many of our ingrained assumptions about the direction of contemporary capitalism and offers fresh perspectives that will inform the development of a new and relevant political economy for our times.



Capitalism, ethnography and Trinidad; pure capitalism; the local-"global" and the global-"local" companies; the ethnography of brands - the Trinidadian sweet drink industry; the production of advertising; the content and consumption of advertisements; retail and shopping; consumption and capitalism.



Daniel Miller Professor of Anthropology,University College London. Recent books include 'A Theory of Shopping', 'The Internet: An Ethnographic Approach' (with Don Slater) and Ed. 'Car Cultures'.


andere Formate