Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Capitalism
An Ethnographic Approach
von Daniel Miller
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-85973-123-9
Erschienen am 01.01.1997
Sprache: Englisch
Format: 223 mm [H] x 147 mm [B] x 24 mm [T]
Gewicht: 531 Gramm
Umfang: 368 Seiten

Preis: 186,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 2. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

This provocative book challenges many of our ingrained assumptions about the direction of contemporary capitalism and offers fresh perspectives that will inform the development of a new and relevant political economy for our times.



Capitalism, ethnography and Trinidad; pure capitalism; the local-"global" and the global-"local" companies; the ethnography of brands - the Trinidadian sweet drink industry; the production of advertising; the content and consumption of advertisements; retail and shopping; consumption and capitalism.



Daniel Miller Professor of Anthropology,University College London. Recent books include 'A Theory of Shopping', 'The Internet: An Ethnographic Approach' (with Don Slater) and Ed. 'Car Cultures'.


andere Formate