Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Introducing Neuroeducational Research
Neuroscience, Education and the Brain from Contexts to Practice
von Paul Howard Jones
Verlag: Taylor & Francis
Taschenbuch
ISBN: 978-0-415-47201-2
Erschienen am 01.12.2009
Sprache: Englisch
Format: 231 mm [H] x 158 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 415 Gramm
Umfang: 256 Seiten

Preis: 52,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 9. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

In this book, Paul Howard-Jones explores the differences between science and education, drawing on the voices of educators and scientists to argue for a new field of enquiry: neuroeducational research.



Paul Howard-Jones is Senior Lecturer at the Graduate School of Education, University of Bristol.



PART 1: CONTEXTS 1. WHAT HAS NEUROSCIENCE GOT TO DO WITH EDUCATION? 2. NEUROMYTHS 3. EDUCATORS ON THE BRAIN, NEUROSCIENTISTS ON EDUCATION 4. NEUROSCIENCE AND EDUCATION IN DIALOGUE PART 2: NEUROEDUCATIONAL RESEARCH 5. A MULTI-PERSPECTIVE UNDERSTANDING OF LEARNING 6. METHODOLOGY IN NEUROEDUCATIONAL RESEARCH 7. NEUROEDUCATIONAL ETHICS 8. NEUROEDUCATIONAL RESEARCH CASE STUDY A: CREATIVITY 9. NEUROEDUCATIONAL RESEARCH CASE STUDY B: LEARNING GAMES PART 3: THE FUTURE 10. NEUROSCIENCE, EDUCATION AND THE FUTURE REFERENCES APPENDIX 1: SOME NEUROANATOMY APPENDIX 2: GLOSSARY


andere Formate