Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Introducing Neuroeducational Research
Neuroscience, Education and the Brain from Contexts to Practice
von Paul Howard Jones
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-135-27029-2
Erschienen am 16.10.2009
Sprache: Englisch
Umfang: 256 Seiten

Preis: 50,99 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

In this book, Paul Howard-Jones explores the differences between science and education, drawing on the voices of educators and scientists to argue for a new field of enquiry: neuroeducational research.



Paul Howard-Jones is Senior Lecturer at the Graduate School of Education, University of Bristol.



PART 1: CONTEXTS 1. WHAT HAS NEUROSCIENCE GOT TO DO WITH EDUCATION? 2. NEUROMYTHS 3. EDUCATORS ON THE BRAIN, NEUROSCIENTISTS ON EDUCATION 4. NEUROSCIENCE AND EDUCATION IN DIALOGUE PART 2: NEUROEDUCATIONAL RESEARCH 5. A MULTI-PERSPECTIVE UNDERSTANDING OF LEARNING 6. METHODOLOGY IN NEUROEDUCATIONAL RESEARCH 7. NEUROEDUCATIONAL ETHICS 8. NEUROEDUCATIONAL RESEARCH CASE STUDY A: CREATIVITY 9. NEUROEDUCATIONAL RESEARCH CASE STUDY B: LEARNING GAMES PART 3: THE FUTURE 10. NEUROSCIENCE, EDUCATION AND THE FUTURE REFERENCES APPENDIX 1: SOME NEUROANATOMY APPENDIX 2: GLOSSARY


andere Formate