Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
The SOJO Journal, Volume 9 Number 1 2023
von Azadeh F. Osanloo, Brad J. Porfilio, Kevin Smith
Verlag: Information Age Publishing
Taschenbuch
ISBN: 9798887303734
Erschienen am 05.02.2024
Sprache: Englisch
Format: 254 mm [H] x 178 mm [B] x 5 mm [T]
Gewicht: 184 Gramm
Umfang: 88 Seiten

Preis: 46,70 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 4. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

46,70 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

The SoJo Journal: Educational Foundations and Social Justice Education is an international, peer-reviewed journal of educational foundations. San Jose State University hosts the journal. It publishes essays that examine contemporary educational and social contexts and practices from critical perspectives. The SoJo Journal: Educational Foundations and Social Justice Education is interested in research studies as well as conceptual, theoretical, philosophical, and policy-analysis essays that challenge the existing state of affairs in society, schools, and (in)formal education.
The SoJo Journal: Educational Foundations and Social Justice Education is necessary because currently there is not an exclusively international foundations of education journal. For instance, three of the leading journal in education foundations journals (e.g., The Journal of Educational Studies, British Journal of Sociology of Education, The Journal of Educational Foundations) solicit manuscripts and support scholarship mainly from professors who reside in Britain and the United States. This journal is also unique because it brings together scholars and practitioners from disciplines outside of educational foundations, who are equally committed to social change and promoting equity and social justice inside and outside of K-16 schools