Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Spatializing Language Studies
Pedagogical Approaches in the Linguistic Landscape
von Sébastien Dubreil, Hiram H. Maxim, David Malinowski
Verlag: Springer Nature Switzerland
Reihe: Educational Linguistics Nr. 62
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-3-031-39577-2
Auflage: 1st ed. 2023
Erschienen am 13.09.2023
Sprache: Englisch
Format: 241 mm [H] x 160 mm [B] x 20 mm [T]
Gewicht: 559 Gramm
Umfang: 260 Seiten

Preis: 53,49 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

53,49 €
merken
andere Ausgabe 42,79 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung

to follow (editors have published with us before)

Sébastien Dubreil is Teaching Professor of French and Francophone Studies, Second Language Acquisition, and Technology-Enhanced Learning at Carnegie Mellon University. Specializing in CALL, his research interests focus on the use of technology in fostering transcultural learning. His most recent research examines the notions of social pedagogies, linguistic landscapes, and game-based language and culture learning.

David Malinowski is Assistant Professor in the Department of Linguistics and Language Development at San José State University. With interests in language and literacy education, multimodal communication and technology-enhanced learning, he teaches and conducts research on language teacher development, language teaching with technology, and place-based language learning. He is an associate editor for the journal Linguistic Landscape.

Hiram H. Maxim isProfessor of German Studies and Linguistics at Emory University. His research interests lie in the general area of instructed adult second language acquisition with specific interest in the relationship between second language reading and writing and curricular approaches that facilitate that intersection.


andere Formate
weitere Titel der Reihe