Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Multilingual Education Yearbook 2020
Teacher Education and Multilingual Contexts
von Wenhao Tao, Indika Liyanage
Verlag: Springer International Publishing
Reihe: Multilingual Education Yearbook
E-Book / PDF
Kopierschutz: PDF mit Wasserzeichen

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-3-030-41211-1
Auflage: 1st ed. 2020
Erschienen am 27.02.2020
Sprache: Englisch
Umfang: 213 Seiten

Preis: 96,29 €

Inhaltsverzeichnis

Chapter 1. Preparation of Teachers and Multilingual Education: Ethical, Just, and Student-focussed Practices.- Chapter 2. Critical Pre-service Intersections: Parental Engagement in EAL/D Contexts.- Chapter 3. Preparing Teachers as Multilingual Educators: Optimizing Achievement of National English Language Education Policy Objectives in China.- Chapter 4. EAL Teachers' (un)preparedness to Implement Classroom Practice for Multiliteracies.- Chapter 5. Decolonization in the Concrete: Honoring the Expertise of Local Teachers in EFL.- Chapter 6. Language-focused Feedback and Written Communication Difficulties of Multilingual Students: Improving Teacher Preparedness.- Chapter 7. The Future for Ethnic Korean Minority Education in China: A Challenge for Teacher.- Chapter 8. English Language Teacher Education for Multilingual Singapore: Responding to the Fourth Industrial Revolution.- Chapter 9. Multilingualism in Teaching Chinese to Speakers of Other Languages (TCSOL): Insights from TCSOL Teacher Education.- Chapter 10. Norms of Practices and Pre-service Teacher Education for Multilingual Mathematics Classrooms in South Africa.- Chapter 11. Teachers' Cognitions on Motivating Language Learners in Multilingual Hong Kong.



andere Formate
weitere Titel der Reihe