Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Doing Business in the United States
A Guide for Small Business Entrepreneurs with a Global Mindset
von Anatoly Zhuplev, Matthew Stefl, Andrew Rohm
Verlag: Business Expert Press
Taschenbuch
ISBN: 978-1-947098-20-6
Erschienen am 08.05.2018
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 10 mm [T]
Gewicht: 273 Gramm
Umfang: 182 Seiten

Preis: 21,80 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 2. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

21,80 €
merken
zum E-Book (EPUB) 14,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book serves as a concise guide for businesses seeking to enter the U.S. market from an international perspective. The book examines how the United States is positioned in the global marketplace, the potential for businesses entering the U.S. market, and marketing trends and applications, with an emphasis on small- to medium-sized enterprise (SME) market expansion. Chalked full of success stories, readers will develop an understanding of American markets and the American consumer, marketing mix considerations, brand building and activation tools and strategies, approaches to developing a strong and differentiated brand for U.S. market entry, and analytics tools and methods for assessing marketing entry performance.



Anatoly Zhuplev is professor of international business at Loyola Marymount University (Los Angeles, California). Before joining LMU, he taught in Russia, Germany, Poland (as a Fulbright scholar), and France. He published extensively in the United States, Canada, Europe, and Russia on corporate governance, entrepreneurship, energy security, and international business. He received his PhD from the Moscow Management Institute, Russia.


andere Formate