Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Leadership Strategies for Promoting Social Responsibility in Higher Education
von Patrick Blessinger, Enakshi Sengupta
Verlag: Emerald Publishing Limited
Reihe: Innovations in Higher Educatio Nr. 24
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-83909-427-9
Erschienen am 03.08.2020
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 157 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 484 Gramm
Umfang: 224 Seiten

Preis: 134,60 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 4. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

134,60 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book explores the theoretical underpinnings and interventions of CSR practised by universities across the globe and the role their leadership plays in promoting this. It provides international examples from the US, Africa, Europe and Asia, with implications and insights for university leadership, staff, and students.



Enakshi Sengupta serves as Associate Director of HETL, USA. She is also the Director of the Center for Advanced Research in Education (CARE).
Patrick Blessinger is adjunct associate professor of education at St. John's University, USA. He is also a chief research scientist of the International Higher Education Teaching and Learning Association.
Craig Mahoney is the Principal and Vice Chancellor of University of the West of Scotland, UK.


weitere Titel der Reihe