Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
International Students' Multilingual Literacy Practices
An Asset-based Approach to Understanding Academic Discourse Socialization
von Peter I. De Costa, Jongbong Lee, Wendy Li
Verlag: Multilingual Matters
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-80041-555-3
Erschienen am 01.06.2022
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 469 Gramm
Umfang: 198 Seiten

Preis: 141,10 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 19. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

141,10 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book presents the results of research that focused on international students receiving writing instruction on a US university campus. It explores how the students developed their foreign-student identities and their own ways of grappling with the unique issues they encountered as they worked to improve their academic literacy skills.



Peter I. De Costa is an Associate Professor in the Department of Linguistics, Languages, and Cultures and the Department of Teacher Education at Michigan State University, USA. His primary research includes the role of identity, ideology, and emotion in SLA and language policy and planning.

Wendy Li is an Assistant Professor in the Language and Culture Center at Duke Kunshan University, China. Her research interests include second language socialization, and second language identity and ideology.

Jongbong Lee is an Assistant Professor in the Department of English at Cyber Hankuk University of Foreign Studies, South Korea. His research interests include second language acquisition and second language writing.