Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
The Role of Context in Language Teachers' Self Development and Motivation
Perspectives from Multilingual Settings
von Amy S. Thompson
Verlag: Channel View Publications
Reihe: Psychology of Language Learning and Teaching Nr. 13
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-80041-120-3
Erschienen am 09.02.2021
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B]
Umfang: 184 Seiten

Preis: 25,49 €

25,49 €
merken
zum Hardcover 38,20 €
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Amy S. Thompson is Professor and Department Chair of World Languages, Literatures, and Linguistics at West Virginia University, USA. Her primary research interests involve individual differences in SLA and their interaction with multilingualism. She is co-editor, with Ursula Lanvers and Martin East, of Language Learning in Anglophone Countries: Challenges, Practices, Ways Forward (2020, Palgrave MacMillan).



Foreword
Preface


1. Introduction


2. Senegal: 'We English teachers, we speak English'


3. Vietnam: 'English is a privilege for me'


4. Egypt: 'Why is he comparing her to a summer's day?'


5. Argentina: 'Learning the language will never end'


6. Turkey: 'I'm better than these guys'


7. Ukraine: 'I know how my people think'


8. Estonia: 'Teachers speak better'


9. Final Thoughts


References


andere Formate
weitere Titel der Reihe