Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Global TESOL for the 21st Century
Teaching English in a Changing World
von Heath Rose, Mona Syrbe, Anuchaya Montakantiwong
Verlag: Multilingual Matters
Reihe: NEW PERSPECTIVES ON LANGUAGE AND EDUCATION Nr. 81
Hardcover
ISBN: 978-1-78892-817-5
Erschienen am 01.05.2020
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 363 Gramm
Umfang: 234 Seiten

Preis: 43,80 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

43,80 €
merken
zum E-Book (EPUB) 35,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book explores the impact of the spread of English on language teaching and learning. It provides a framework for change in the way English is taught to better reflect global realities and to embrace current research. The book is essential reading for postgraduate researchers, teachers and teacher trainers in TESOL.



Heath Rose is an Associate Professor of Applied Linguistics in the Department of Education at the University of Oxford, UK. Before moving into academia, he worked as a language teacher in a range of contexts in Australia and Japan.

Mona Syrbe is an Assistant Professor of Bilingual Education at Rikkyo University, Japan. Before this, she was an adjunct lecturer at Trinity College Dublin, where she taught courses in applied linguistics, TESOL, and academic English.

Anuchaya Montakantiwong is an English Language lecturer at Mahidol University, Thailand. Her research focuses on global Englishes, teacher cognition, teacher identity and pedagogical practices.

Natsuno Funada is a doctoral graduate of applied linguistics from the University of Oxford, UK. Her research focuses on global Englishes and students' attitudes. She has previously worked in English and Japanese language teaching.


andere Formate
weitere Titel der Reihe