Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
The World of Professional Golf 2015
von Rolex Img
Verlag: Welbeck Publishing Group Limited
Reihe: Y
Taschenbuch
ISBN: 978-1-78097-610-5
Erschienen am 02.06.2015
Sprache: Englisch
Format: 233 mm [H] x 151 mm [B] x 50 mm [T]
Gewicht: 841 Gramm
Umfang: 672 Seiten

Preis: 30,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 11. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

30,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext

IMG is the world's largest sports marketing agency. It was founded in the early 1960s by the late American Mark H. McCormack who in 1999 was described as 'The Most Powerful Man in Sports' by Sports Illustrated magazine. A self-confessed golf fanatic, his agency set the template all others have since followed. Rolex have had a long association with IMG and have been highly visible sponsors of golf for more than four decades.



Every sport has its definitive annual guide--and this is golfing's must-have book. It gives fans access to every pro tournament played in the world during 2014, extensive scoring summaries, and the hard statistics. Rankings, prize money, Tour winners, money lists, and more: it's all in this magnificent volume, along with photographs and an introduction by the legendary Arnold Palmer.


weitere Titel der Reihe