Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Email Marketing in a Digital World
The Basics and Beyond
von Richard C. Hanna, Scott D. Swain, Jason Smith
Verlag: Business Expert Press
Hardcover
ISBN: 978-1-60649-992-4
Erschienen am 18.12.2015
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 8 mm [T]
Gewicht: 220 Gramm
Umfang: 144 Seiten

Preis: 21,60 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 4. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

21,60 €
merken
zum E-Book (EPUB) 10,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Despite annual predictions of its demise, email marketing remains one of the most important tools for businesses and other organizations. The reason is simple. Other communication tools, including social and digital media channels, cannot duplicate or recreate the unique capabilities of email marketing. This book is for those who wish to learn more about how email marketing works, whether as students, teachers, or practitioners. The authors recap the history of email and email marketing and explain how it informs email today. They cover the fundamentals of email marketing, including types of emails, the elements of an email, email metrics, best practices for email for improving performance, list development, and the benefits of segmenting an email list. Also addressed are special topics in email strategy, including the psychology of email recipients, AB testing for optimizing email elements, integrating email with social media, and aligning email with big data sources.


andere Formate