Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Handbook of Research on Political Activism in the Information Age
von Ashu M. G. Solo
Verlag: Information Science Reference
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-4666-6066-3
Erschienen am 19.06.2014
Sprache: Englisch
Format: 286 mm [H] x 221 mm [B] x 33 mm [T]
Gewicht: 1570 Gramm
Umfang: 526 Seiten

Preis: 295,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

295,30 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Technology, and particularly the Internet, has caused many changes in the realm of politics. Mainstream media no longer has a monopoly on political commentary as social media, blogs, and user-generated video streaming sites have emerged as an outlet for citizens and political activists to openly voice their opinions, organize political demonstrations, and network online. The Handbook of Research on Political Activism in the Information Age includes progressive research from more than 39 international experts at universities and research institutions across 15 different countries. Each of the 25 scholarly chapter contributions focus on topics pertaining to the application of information technology, engineering, and mathematics to political activism. Through its analysis of the methods for political activism in the information age, the effectiveness of these methods, as well as emerging analytical tools, this book is designed for use by researchers, activists, political scientists, engineers, computer scientists, journalists, professors, students and professionals working in the fields of politics, e-government, media and communications, and Internet marketing.