Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Local Radio, Going Global
von Guy Starkey
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Hardcover
ISBN: 978-1-349-32541-2
Auflage: 2011 edition
Erschienen am 01.01.2011
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 12 mm [T]
Gewicht: 313 Gramm
Umfang: 194 Seiten

Preis: 57,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 19. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

An examination of the development of local radio broadcasting and the trend for locally-owned, locally-originated and locally-accountable commercial radio stations to fall into the hands of national and international media groups. Starkey traces the early development of local radio through to present-day digital environments.



Acknowledgements Preface The Sleeping Giant: Resistance and Repression in the Monopoly Years (1906-1972) The Wake-Up Call: The New Dawn and Local Radio's Place in the New Duopoly (1973-1983) Growing Pains: Localness: Regulation, Deregulation and What About Automation? (1984-2003) Homogenisation, or Two Digits to the BBC ¿ and to Everyone Else? (2003-) Global Village or Total Eclipse?: From 'Hot' and 'Cool' Media to 'Active' and 'Passive' Media References Index


andere Formate