Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Advertising and Consumer Citizenship
Gender, Images and Rights
von Anne M. Cronin
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 3 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-134-59517-4
Erschienen am 05.07.2005
Sprache: Englisch
Umfang: 192 Seiten

Preis: 67,99 €

Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Using a variety of print advertisements,this exciting and provocative study explores how the consumer is created in terms of sex, race and class. Essential reading for all those interested in issues of consumption, citizenship and gender.



Introduction 1. The Individual, the Citizen and the Consumer 2. Advertising Knowledges 3. Advertising, Texts and Textual Strategies 4. Branding Vision: Advertising, Time and Privilege 5. Female Visions: Advertising, Women and Narrative 6. Visual Epistemologies and New Consumer Rights


andere Formate