Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Improving Learning, Skills and Inclusion
The Impact of Policy on Post-Compulsory Education
von Frank Coffield, Sheila Edward, Ian Finlay, Ann Hodgson
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-134-04358-3
Erschienen am 10.03.2008
Sprache: Englisch
Umfang: 248 Seiten

Preis: 58,99 €

Biografische Anmerkung
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Frank Coffield is Professor at the Schoolo of Lifelong Education & International Development at the Institute of Education where Dr Ann Hodgson and Dr Ken Spours are also based. Dr Ian Finlay is at the University of Strathclyde.



This thought provoking book from a major research project looks at the roles of learners, tutors, managers and institutional leaders in Further Education Colleges, Adult and Community Learning Centres and in Work based Learning sites.



Section 1: What are the issues? 1. The main themes 2. The context and rationale of the research and the book Section 2: What does the research show? 3. The learners' story 4. The policy-makers' stories 5. The tutors' stories 6. The story of the sector in action 7 . How inclusive is the sector? Section 3: Overall implications 8. Alternative futures Methodological appendix: How we developed the stories


andere Formate