Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
The Handbook of Media and Mass Communication Theory
von Robert S. Fortner, P. Mark Fackler
Verlag: John Wiley & Sons
Reihe: Handbooks in Communication and Media
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 8 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-118-77000-9
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 10.03.2014
Sprache: Englisch
Umfang: 1008 Seiten

Preis: 381,99 €

Klappentext

The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication.
* Focuses on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication
* Includes essays from a variety of global contexts, from Asia and the Middle East to the Americas
* Gives niche theories new life in several essays that use them to illuminate their application in specific contexts
* Features coverage of a wide variety of theoretical perspectives
* Pays close attention to the use of theory in understanding new communication contexts, such as social media
2 Volumes


andere Formate