Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
It's Not Just PR
Public Relations in Society
von W. Timothy Coombs, Sherry J. Holladay
Verlag: John Wiley & Sons
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 0 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-118-55404-3
Auflage: 2. Auflage
Erschienen am 08.07.2013
Sprache: Englisch
Umfang: 168 Seiten

Preis: 30,99 €

30,99 €
merken
Klappentext

In the second edition of their award-winning book, W. Timothy Coombs and Sherry J. Holladay provide a broad and thorough look at the field of public relations in the world today and assess its positive and negative impact on society s values, knowledge, and perceptions. Uses a range of global, contemporary examples, from multi-national corporations through to the non-profit sector Updated to include discussion of new issues, such as the role and limitations of social media; the emergence of Issues Management; how private politics is shaping corporate behavior; and the rise of global activism and the complications of working in a global world Covers the search within the profession for a definition of PR, including the Melbourne Mandate and Barcelona Principles Balanced, well organized, and clearly written by two leading scholars


andere Formate