Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
The Handbook of Gender, Sex, and Media
von Karen Ross
Verlag: John Wiley & Sons
Reihe: Handbooks in Communication and Media
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 5 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-118-11421-6
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 26.08.2011
Sprache: Englisch
Umfang: 608 Seiten

Preis: 47,99 €

Klappentext

The Handbook of Gender, Sex and Media offers original insights into the complex set of relations which exist between gender, sex, sexualities and the media, and in doing so, showcases new research at the forefront of media and communication practice and theory.
* Brings together a collection of new, cutting-edge research exploring a number of different facets of the broad relationship between gender and media
* Moves beyond associating gender with man/woman and instead considers the relationship between the construction of gender norms, biological sex and the mediation of sex and sexuality
* Offers genuinely new insights into the complicated and complex set of relations which exist between gender, sex, sexualities and the media
* Essay topics range from the continuing sexism of TV advertising to ways in which the internet is facilitating the (re)invention of our sexual selves.


andere Formate