Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Leveraging Corporate Responsibility
von C. B. Bhattacharya, Sankar Sen, Daniel Korschun
Verlag: Cambridge University Press
Hardcover
ISBN: 978-1-107-40152-5
Erschienen am 03.12.2014
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 19 mm [T]
Gewicht: 496 Gramm
Umfang: 342 Seiten

Preis: 48,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

48,30 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

Shows how companies can maximize the value of their CR initiatives by fostering strong stakeholder relationships.



List of figures; List of tables; List of exhibits; 1. The long and winding road to CR value; Part I. Deconstructing CR Value: 2. Viewing stakeholders as individuals; 3. How stakeholders respond to CR; Part II. Inside the Mind of the Stakeholder: 4. What stakeholders see and hear; 5. The psychological engine that drives CR reactions; 6. How context influences the process; Part III. Putting Insight into Action: 7. Co-creating CR strategy; 8. Communicating CR strategy; 9. Calibrating CR strategy; 10. Putting the framework to work; 11. Conclusion: the long and winding road revisited; Appendix: our research program.



C. B. Bhattacharya is the E.ON Chair Professor in Corporate Responsibility at the European School of Management and Technology, Berlin, Germany.