Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Appraisal and the Transcreation of Marketing Texts
Persuasion in Chinese and English
von Nga-Ki Mavis Ho
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: kein Kopierschutz


Speicherplatz: 4 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-000-98400-2
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 31.01.2024
Sprache: Englisch
Umfang: 212 Seiten

Preis: 54,49 €

54,49 €
merken
zum Hardcover 202,00 €
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book contributes to growing debates on transcreation, applying an Appraisal Theory approach to texts from luxury brands in Chinese and English to reveal new insights into marketing transcreation. This book will be of interest to students and scholars in translation and marketing studies.



Nga-Ki Mavis Ho is Lecturer in Translation and Interpreting Studies at the University of Edinburgh, UK.



1. Introduction, 2. Transcreation, Marketing Transcreation and Persuasion, 3. The Appraisal Framework, 4. The Materials and Methods, 5. The Presence of Persuasion, 6. The Force of Persuasion, 7. The Inducements of Persuasion, 8. Conclusion


andere Formate