Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Understanding Engagement in Transmedia Culture
von Elizabeth Evans
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: kein Kopierschutz


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-000-76192-4
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 15.11.2019
Sprache: Englisch
Umfang: 210 Seiten

Preis: 50,99 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. It is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.



Elizabeth Evans is Associate Professor of Film and Television Studies at the University of Nottingham, UK. Her research explores the intersection between media industries, audiences, technology and narrative. She is the author of Transmedia Television: Audiences, New Media and Daily Life (Routledge, 2011).



Introduction: what's in a word? 1. Understanding engagement as transmedia 2. Conversation vs captivation: the type of engagement 3. Affect and affection: the form of engagement 4. Calculating the cost: the cognitive and contextual work of engagement 5. Engagement that's worth it: valuing engagement as economic and discursive commodity 6. The temporal dynamics of engagement Conclusion Appendix Bibliography


andere Formate