Bücher Wenner
Markus Braukmann liest aus "DIE ERSTE GENERATION"
09.10.2025 um 19:30 Uhr
Doing Reflective Practice in English Language Teaching
120 Activities for Effective Classroom Management, Lesson Planning, and Professional Development
von Thomas S. C. Farrell
Verlag: Taylor & Francis eBooks Kontaktdaten
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-000-51303-5
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 29.12.2021
Sprache: Englisch
Umfang: 224 Seiten

Preis: 43,99 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This practical and engaging book introduces readers to reflective practice in English language teaching.



Thomas S. C. Farrell is Professor of Applied Linguistics at Brock University, Canada.



1. Invitation 2. Why Reflect? 3. What is Reflective Practice? 4. Written Reflections 5. Reflecting in Groups 6. Classroom Observations 7. Lesson Planning 8. Reflecting on Teaching and Assessing the Skills 9. Classroom Management 10. Classroom Communication 11. Teaching Portfolios 12. Practice Teaching 13. First Years


andere Formate