Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Intelligent Instruction Computer
Theory and Practice
von Marshall Farr
Verlag: Taylor & Francis
Taschenbuch
ISBN: 978-0-8448-1687-6
Erschienen am 07.05.1992
Sprache: Englisch
Format: 254 mm [H] x 178 mm [B] x 16 mm [T]
Gewicht: 554 Gramm
Umfang: 292 Seiten

Preis: 88,80 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This text records the dramatic new prospects for computers in instruction in school, the workplace and high technology research facilities. If offers teachers and trainers a vision of how their professions will be fundamentally altered by these new systems and how their roles will be changed. The challenges and opportunities exposed by these developments in intelligent instruction by computer are many. Topics discussed include: apprenticeship and training in the workplace; automated tutoring in interactive environment; two approaches to simulation composition for training; and transfer, adaption, and use of intelligent tutoring technology.



Marshall J. Farr, Joseph Psotka



Introduction. Part 1 Theoretical approaches: apprenti ceship training in the workplace - computer-coached practice environment as a new form of apprenticeship; automated tutoring in interactive environments - a task- centred approach. Part 2 Tools and environments: two approaches to simulation composition for training. Part 3 Implementations and evaluations: semantically constrained exploration and heuristic guidance; transfer, adaptation and use of intelligent tutoring technology - the case of Grace. Part 4 Implications for future research and development.


andere Formate