Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Connecting Equity, Literacy, and Language
Pathways Toward Advocacy-Focused Teaching
von Althier M Lazar, Kaitlin K Moran, Shoshanna Edwards-Alexander
Verlag: Teachers College Press
Reihe: Language and Literacy
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-8077-6875-4
Erschienen am 22.12.2023
Sprache: Englisch
Umfang: 160 Seiten

Preis: 113,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 29. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

113,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext

Althier M. Lazar is a professor of education at Saint Joseph's University. Her books include Culturally Sustaining Literacy Pedagogies, Schools of Promise for Multilingual Students, Bridging Literacy and Equity, and Practicing What We Teach. Kaitlin K. Moran is an assistant professor of teacher education at Saint Joseph's University. Shoshanna Edwards-Alexander is a clinical assistant professor of social work for the School of Education and Human Development at Saint Joseph's University.



"This book shows literacy professionals how to develop the dispositions and actions associated with advocacy-focused teaching. Drawing from 60+ years of experience working with pre- and inservice teachers, the text includes definitions and examples of equity concepts, relatable teacher vignettes, and "Pause and Reflect" boxes to encourage classroom conversation"--


weitere Titel der Reihe