Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Innovations in Teacher Education
A Social Constructivist Approach
von Clive Beck, Clare Kosnik
Verlag: State University of New York Press
Reihe: SUNY series, Teacher Preparation and Development
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-0-7914-8184-4
Erschienen am 01.02.2012
Sprache: Englisch
Umfang: 168 Seiten

Preis: 34,49 €

34,49 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum Taschenbuch 34,50 €
zum Hardcover 96,00 €
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

At the Ontario Institute for Studies in Education (OISE) at the University of Toronto, Clive Beck is Professor of Education. Clare Kosnik is Associate Professor of Education at OISE and is currently the Executive Director of the Teachers for a New Era project at Stanford University. Their books include Making a Difference in Teacher Education through Self-Study: Studies of Personal, Professional, and Program Renewal.



Acknowledgments
Introduction

1. Toward Social Constructivism in Preservice Education

2. Creating an Integrated Preservice Program

3. Fostering Inquiry in the Program

4. Building Community in the Program

5. Establishing an Inclusive Approach

6. Having Influence and Gaining Support Beyond the Program

7. Researching the Program

References
About the Authors
Index


andere Formate