Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Competing in a Service Economy
How to Create a Competitive Advantage Through Service Development and Innovation
von Matthew D. Johnson, Anders Gustafsson
Verlag: John Wiley & Sons
Reihe: J-B University of Michigan Business School Management Series
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-0-7879-7067-3
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 03.06.2003
Sprache: Englisch
Umfang: 208 Seiten

Preis: 19,99 €

19,99 €
merken
Klappentext

Competing in a Service Economy is a hands-on guide tocreating services, with illustrative examples from service-orientedcompanies including Disney, Ericsson, IKEA, National Association ofConvenience Stores, Ritz Carlton, Scandinavian Airline Systems,Sterling Pulp Chemicals, and Telia Mobile. This practical resourcefor executives, general managers, and managers in marketing,operations, and human resources reveals how to gain a competitiveadvantage by creating and implementing a strategic plan that willultimately improve their organization's services. Written by theauthors of the best-selling book Improving CustomerSatisfaction, Loyalty, and Profit, this important new book willhelp business professionals to think and plan strategically todramatically improve services, service development, and serviceinnovation within their organizations.