Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Political Campaigning, Elections and the Internet
Comparing the Us, Uk, France and Germany
von Darren Lilleker, Nigel Jackson
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-415-57218-7
Erschienen am 14.02.2011
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 14 mm [T]
Gewicht: 481 Gramm
Umfang: 216 Seiten

Preis: 124,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 1. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

The Internet first played a minor role in the 1992 U.S. Presidential election, and has gradually increased in importance so that it is central to election campaign strategy. However, election campaigners have, until very recently, focused on Web 1.0: websites and email. This book offers an in-depth, comparative analysis of how interactive Web 2.0 tools are utilised by candidates and parties.



1. Introduction 2. E-Campaigning and E-elections 3. Web 2.0 4. Measuring for a New Style of Campaigning 5. France 2007: Tentative Interactivity 6. The U.S. 2008: A Giant Step for Interactivity 7. Controlled Interactivity: Parties' Online Campaigns in the 2000 German National Elections Eva Schweitzer 8. The UK 2010: Interacting within Echo Chambers 9. Elections 2.0: Interactivity, the Internet and Political Campaigning 2007-10.



Darren G. Lilleker is Senior Reader, The Media School, Bournemouth University, UK.

Nigel A. Jackson is Lecturer, Plymouth Business School, University of Plymouth, UK.


andere Formate