Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
The Place of Media Power
Pilgrims and Witnesses of the Media Age
von Nick Couldry
Verlag: Routledge
Taschenbuch
ISBN: 978-0-415-21315-8
Erschienen am 23.12.1999
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 14 mm [T]
Gewicht: 389 Gramm
Umfang: 252 Seiten

Preis: 59,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 30. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung
Klappentext

PART1 A new theory of media power 1 Locating media power 2 Charting media territory 3 Media power: some hidden dimensions PART 2 Media pilgrims: on the set of Coronation Street 4 On the actual Street 5 The reality of the fiction 6 Playing with boundaries PART 3 Media witnesses: two decades of protest 7 Brightlingsea: the de-naturalisation of the media frame 8 Acting within the media frame PART 4 The future of the media frame? 9 Conclusion and perspectives beyond



Nick Couldry is a Lecturer in the Department of Media and Communications, Goldsmiths College, University of London



This fascinating study focuses on an area neglected in previous studies of the media: the meetings between ordinary people and the media. Couldry explores what happens when people who normally consume the media witness media processes in action, or even become the object of media attention themselves.


andere Formate