Bücher Wenner
Olga Grjasnowa liest aus "JULI, AUGUST, SEPTEMBER
04.02.2025 um 19:30 Uhr
Reducing Teachers' Marking Workload and Developing Pupils' Learning
How to Create More Impact with Less Marking
von Gill Richards, Rhian Richardson
Verlag: Taylor & Francis
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-367-19791-9
Erschienen am 03.12.2019
Sprache: Englisch
Format: 218 mm [H] x 137 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 272 Gramm
Umfang: 112 Seiten

Preis: 162,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 19. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Based on a ground-breaking Department of Education-funded project and written by experienced teachers and educational practitioners, Reducing Teachers' Marking Workload and Developing Pupils' Learning shares strategies for reducing marking workload without compromising the quality of feedback pupils receive.



Gill Richards is Emeritus Professor of Special Education, Equity and Inclusion at Nottingham Trent University, UK.

Rhian Richardson has been a primary teacher since 2000 working in the Midlands, predominantly teaching in Year 6, and is the Research Lead for her Teaching School Alliance.



1. Meaningful Marking 2. Mark Now, Not Later 3. Marking Smarter 4. Dynamic Feedback: Marking Smarter in the Classroom 5. From Marking to Feedback: Developing a New Whole-School Approach 6. Pupil Self-Assessment: Stress-Free Marking 7. Developing Pupil Self-Assessment 8. Making Marking Meaningful, Motivating and Manageable 9. Marking Conferences: Whole Class, Groups and Individual 10. Using Marking Conferences to Increase Impact on Learning


andere Formate