Bücher Wenner
Peter Urban liest im Carolinum
04.11.2025 um 19:30 Uhr
Multiplicity, Belonging, and Free Speech in Us Higher Education
Thriving Through Current Crises
von Naomi Zack
Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
Taschenbuch
ISBN: 9798881805159
Erschienen am 24.01.2025
Sprache: Englisch
Format: 226 mm [H] x 150 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 299 Gramm
Umfang: 240 Seiten

Preis: 44,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 17. Mai in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

44,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

Acknowledgments

Introduction

Chapter 1. Multiplicity and Belonging: Replacing Affirmative Action and DEI.

Chapter 2. Recruiting and Retaining: Raising Enrollment and Serving Students

Chapter 3. Correcting Adjunct Injustice: Conversion to Lecturers

Chapter 4. Resetting the Humanities: Returning to Intellectual Values

Chapter 5. Social Class á la carte: How Firsts Can Remain Loyale and Still Move Up.

Chapter 6. Student Self-Help for Mental Health: First Person Approaches to Microaggression, Moral Injury, Antisemitism, and Loneliness

Chapter 7. Free Speech, Movements, and Politics: Reclaiming Academic Freedom

Chapter 8. Student Protests, Antisemitism, and Communication: The Importance of Academic Discourse

Chapter 9. All-Hazards Risk Management: Preparing for Natural Disasters, Shooters, Hackers, and AI

Conclusion: College Smart Now

Index

About the Author



New realities on campuses across the country have thrown US higher education into crisis. This book provides new ideas for facing the main challenges and problems, resulting in a new model of belonging for the multiplicities of race, ethnicity, gender, class, age, and nationality--and more--in actual and potential college communities.