Bücher Wenner
Vorlesetag - Das Schaf Rosa liebt Rosa
15.11.2024 um 15:00 Uhr
Marketing of Telecom Services
von K. R. Mohana Rao
Verlag: DISCOVERY PUBLISHING HOUSE PVT LTD
Gebundene Ausgabe
ISBN: 9788183567183
Erschienen am 01.04.2011
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 157 mm [B] x 21 mm [T]
Gewicht: 607 Gramm
Umfang: 312 Seiten

Preis: 43,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

43,30 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Telecommunications brought many changes in the country ranging from
industrial growth to enhancement of quality life of the people. Particularly
after the entry of mobile telephony the growth of this sector is substantial.
It could penetrate into rural areas and influence the lifestyles of rural India.
The fixed line services though facing some problems due to the trend
towards mobile, its role in the development can not be over emphasized.
This book is based on a research work on fixed line telecom services. The
book presents the organizational system of BSNL, its marketing approach
and performance. It also presents the opinion of consumers as well as
employees of the organization on the functionalities of the company and
the place of fixed line service in the changing business scenario on the
basis of an empirical study. This book is useful for the students of commerce,
economics and management, researchers and the executives of telecom
industry.