Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Marketing and its Strategies
of mobile operators and micro finance
von Isac Gunday
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 9786203461930
Erschienen am 02.03.2021
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 5 mm [T]
Gewicht: 131 Gramm
Umfang: 76 Seiten

Preis: 39,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

39,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

The book is a combination of 6 research papers including Marketing strategies, FDI opportunities and threats, Green banking practice and Telecom sector in India.Marketing is the business activity which involves the sale of goods and services to consumers.Foreign direct investment is an economic reformer from different sections, more on political front.The name ¿telecommunication¿ originated from the Greek word ¿tele¿ (Distance) and the Latin word ¿communicare¿ (sharing). The modern means of communication have now evolved to include wireless communication, undersea cables and geostationary satellites.Progress of telecommunications has influenced our lives in multiple ways. Telecommunication is now accepted as a catalyst for the development and prosperity of a nation. It was introduced in India by the British during the 19th century. In October 1851 on an experimental basis, electric telegraph lines were installed in Kolkata (Economic Times, 2014). In British times, Dr. William O¿Shaughnessy is known to have pioneered the telegraph and telephone in India (Vatsal and Premraj, 2007).



El libro es un estudio básico sobre la gestión