Bücher Wenner
Mirna Funk liest und spricht über "Von Juden lernen"
10.10.2024 um 19:30 Uhr
Dynamic assessment of EFL grammar
The role of mediated learning experience in L2 learning
von Karim Sadeghi, Farid Khan Ahmadi
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 978-3-8443-9633-1
Erschienen am 25.05.2011
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 7 mm [T]
Gewicht: 185 Gramm
Umfang: 112 Seiten

Preis: 49,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

49,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

An integral requirement of any educational program is the chance to evaluate the effectiveness of the delivery of education. Traditionally evaluative tools of various sorts have been used to measure the process and product of teaching. More recently however as far as English as a second/foreign language is concerned more innovative alternative assessment procedures have been practiced for decades. The problem however with all such assessment techniques has been that they have been static in nature in that they have been meant to measure the product rather than the process of education. Dynamic assessment, which views assessment as an integrated part of teaching rather than as its final loop, has accordingly been proposed as an alternative and complement to static or standardized types of assessment. The focus of this book is on the viability of using dynamic as an instructional adjunct in the development of EFL learners' grammar. The audience of the book includes assessment experts, ELT professionals and SLA researchers.



Karim Sadeghi, profesor adjunto de TESOL en la Universidad de Urmia, tiene un doctorado en Pruebas de Lenguaje por la Universidad de East Anglia, Reino Unido. Su investigación se centra en la evaluación alternativa en ELT. Farid Khan Ahmadi tiene un máster en TEFL e imparte cursos de inglés general en centros de idiomas y universidades.