Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Customers perception on mobile service operators
von Isac Gunday
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 978-3-659-92716-4
Erschienen am 18.03.2019
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 28 mm [T]
Gewicht: 691 Gramm
Umfang: 452 Seiten

Preis: 98,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

98,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Telecommunications is one of the prime support services needed for the rapid growth of any developing country. India has emerged as one of the youngest and fastest growing economies in the world today. India is currently the world¿s second largest telecommunications market and has registered strong growth in the past decade and half. The Indian mobile economy is growing rapidly and is expected to contribute substantially to Indiäs Gross Domestic Product (GDP). The name ¿telecommunication¿ originated from the Greek word ¿tele¿ (Distance) and the Latin word ¿communicare¿ (sharing). It was introduced in India by the British during the 19th century. In October 1851 on an experimental basis, electric telegraph lines were installed in Kolkata (Economic Times, 2014). In British times, Dr. William O¿Shaughnessy is known to have pioneered the telegraph and telephone in India (Vatsal and Premraj, 2007). In1882 with a total of 93 subscribers (Bharat Sanchar Nigam Limited, 2012).



I am Dr. Isac Gunday completed PhD form Andhra University,INDIA. Since last 10 years in Academics with excellence.