Bücher Wenner
Volker Kutscher liest aus "RATH"
18.11.2024 um 19:30 Uhr
Service Quality Insights from Banking Sector
von Mamta Brahmbhatt
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 978-3-659-66343-7
Erschienen am 19.12.2014
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 6 mm [T]
Gewicht: 167 Gramm
Umfang: 100 Seiten

Preis: 54,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

54,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book provides a conceptual understanding of service quality and customer satisfaction in Indian Banking sector. It covers extensive literature review on service quality in banking .This book will be useful for PhD Scholars, Researchers and Academicians.This book is invaluable for anyone studying service quality in Banking Sector. Content of the book has been developed to fully support the researchers to conduct literature review.



Dr Mamta Brahmbhatt is Associate Professor in Quantitative & Strategic Management, doctorate in Banking, MBA in Finance & Masters in Commerce with Business-Finance specialization.Earned her Diploma in Computer Application,Certificate course in SPSS and UGC_NET in management.She has been involved in teaching, training and research for over 14years