Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Hybrid Language Teaching in Practice
Perceptions, Reactions, and Results
von Stacey Margarita Johnson, Berta Carrasco
Verlag: Springer International Publishing
Reihe: SpringerBriefs in Education
Hardcover
ISBN: 978-3-319-16425-0
Auflage: 2015
Erschienen am 30.03.2015
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 155 mm [B] x 6 mm [T]
Gewicht: 160 Gramm
Umfang: 96 Seiten

Preis: 53,49 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 20. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

53,49 €
merken
zum E-Book (PDF) 53,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

This book allows readers to explore the inner workings of a hybrid class from the perspectives of two instructors with different pedagogical orientations, from the students¿ perspectives, including learning outcomes and immediately practical teaching tools. The authors meet the challenge of how to preserve pedagogy and content while making good use of digital tools and online opportunities. Language teachers at the secondary and postsecondary level will enjoy the authors¿ first person narrative of the creation of a pedagogically-sound hybrid course, practical examples from their courses, as well as student learning outcomes and feedback on the various technological activities. During a year-long study of the authors¿ hybrid courses they used a mixed methods design to answers these questions: How does a hybrid course change our teaching? How does the hybrid course affect student learning experiences? What technology-based activities are most effective in our hybrid course?.



Chapter 1 Introduction.- Chapter 2 Our Perceptions of Hybrid Language Learning.- Chapter 3 How Our Course is Organized.- Chapter 4 Technology and Pedagogy.- Chapter 5 Student Results and Feedback.- Chapter 6 Conclusion.


andere Formate
weitere Titel der Reihe