Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Conducting Technology Acceptance Research in Education
Theory, Models, Implementation, and Analysis
von Ömer Faruk Ursavas
Verlag: Springer International Publishing
Reihe: Springer Texts in Education
E-Book / PDF
Kopierschutz: PDF mit Wasserzeichen

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-3-031-10846-4
Auflage: 1st ed. 2022
Erschienen am 10.09.2022
Sprache: Englisch
Umfang: 182 Seiten

Preis: 53,49 €

53,49 €
merken
zum Hardcover 53,49 €
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Ömer Faruk URSAVAS is a Professor of Computer Education and Instructional Technology at the Recep Tayyip Erdogan University. He has supervised PhD and Masters' research candidates. He is an author of many journal articles, book chapters and conference papers. His research, teaching, and consulting activities revolve around applications of quantitative methods in education for the technology acceptance in both teacher education and pre-service teachers and the broader higher education.




Foreword by Timothy Teo.- Chapter 1: Technology Acceptance: A Myth or Necessity.- Chapter 2: Theory of Reasoned Action.- Chapter 3: Theory of Planned Behavior (TPB).- Chapter 4: Technology Acceptance Model: History, Theory, and Application.- Chapter 5: Motivational Model (MM).- Chapter 6: Decomposed Theory of Planned Behavior (DTPB).- Chapter 7: Combined TAM and TPB (C-TAM).- Chapter 8: The Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT1 and UTAUT2).- Chapter 9: Final Remarks: Making Sense of Technology Acceptance and Use in Education.- Chapter 10: References.


andere Formate
weitere Titel der Reihe