Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Science Education and Teacher Professional Development
Combining Learning with Research
von Elizabeth A. C. Rushton
Verlag: Springer International Publishing
Reihe: Palgrave Studies in Alternative Education
Reihe: Progress in Mathematics
E-Book / PDF
Kopierschutz: PDF mit Wasserzeichen

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-3-030-64107-8
Auflage: 1st ed. 2021
Erschienen am 24.03.2021
Sprache: Englisch
Umfang: 256 Seiten

Preis: 128,39 €

Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Elizabeth A.C. Rushton is Lecturer in Geography Education at King's College London, UK. She has worked within education as a high school teacher, and as Director of Evaluation for an education charity that supports school student participation in STEM research. Her research considers young people's experience of science in formal and informal settings and teacher professional development through collaborations with researchers and mentoring school student research.



Chapter 1. Science Education and Teacher Professional Development.- Chapter 2. Science Teacher Identity.- Chapter 3. Research approach, context, methods and results.- Chapter 4. Freedom to teach.- Chapter 5. Re(connection) with science/research.- Chapter 6. Collaboration.- Chapter 7. Professional development.- Chapter 8. Student and societal development through research.- Chapter 9. A model of the teacher scientist identity.


andere Formate
weitere Titel der Reihe