Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Uncovering Ideology in English Language Teaching
Identifying the 'Native Speaker' Frame
von Robert J. Lowe
Verlag: Springer International Publishing
Reihe: English Language Education Nr. 19
E-Book / PDF
Kopierschutz: PDF mit Wasserzeichen

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-3-030-46231-4
Auflage: 1st ed. 2020
Erschienen am 02.07.2020
Sprache: Englisch
Umfang: 190 Seiten

Preis: 128,39 €

Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Robert J. Lowe is a lecturer in the Department of English Communication, Tokyo Kasei University, Japan. He is the co-author of Teaching English as a Lingua Franca: The Journey from EFL to ELF (2018) and co-editor of Duoethnography in English Language Teaching: Research, Reflection, and Classroom Application (2020). 



Foreword.- 1. Setting the Scene: Motivation, Location, and Methods.- Part I: Theorising the 'Native Speaker' Frame.- 2. 'Native Speakers" and Native-speakerism.- 3. The 'Native Speaker' Frame: Establishing a Theoretical Framework.- Part II: Identifying the 'Native Speaker' Frame.- 4. Equality in a 'Professional Utopia'.- 5. Educational Technology and the 'Native Speaker' Frame.- 6. Professionalism, Training, and Reinforcement.- 7. Official Policy and Acts of Cultural Resistance.- JDACP and 'The Inverted Curriculum' - Changing Perspectives.- 8. Conclusion.- Appendix A: Sample Interview Agenda.- Appendix B: Detailed Coding Categories


andere Formate
weitere Titel der Reihe