Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
The Digitalization of Public Diplomacy
von Ilan Manor
Verlag: Springer International Publishing
Reihe: Palgrave Macmillan Series in Global Public Diplomacy
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-3-030-04404-6
Auflage: 1st ed. 2019
Erschienen am 28.01.2019
Sprache: Englisch
Format: 216 mm [H] x 153 mm [B] x 25 mm [T]
Gewicht: 593 Gramm
Umfang: 372 Seiten

Preis: 128,39 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

128,39 €
merken
zum E-Book (PDF) 117,69 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book addresses how digitalization has influenced the institutions, practitioners and audiences of diplomacy. Throughout, the author argues that terms such as ¿digitalized public diplomacy¿ or ¿digital public diplomacy¿ are misleading, as they suggest that Ministries of Foreign Affairs (MFAs) are either digital or non-digital, when in fact digitalization should be conceptualized as a long-term process in which the values, norms, working procedures and goals of public diplomacy are challenged and re-defined. Subsequently, through case study examination, this book also argues that different MFAs are at different stages of the digitalization process. By adopting the term ¿the digitalization of public diplomacy¿, this book will offer a new conceptual framework for investigating the impact of digitalization on the practice of public diplomacy.



Ilan Manor is Researcher at the University of Oxford, UK, studying the use of digital diplomacy in times of crisis. 



1: Introduction.- 2: Public Diplomacy & the Digital Society.- 3: A Vocal and Volatile Online Public.- 4: From Targeting to Tailoring - The Two Stages of Public Diplomacy's Digitalization.- 5: The Specter of Echo Chambers- Public Diplomacy in the Age of Disinformation.- 6: The New Public Diplomacy- Fact or Fiction.- 7: Overcoming the Limitations of Traditional Diplomacy.- 8: On Selfie Diplomacy.- 9: The Digitalization of Ambassadors.- 10: A Discussion of the Digitalization of Public Diplomacy.


andere Formate
weitere Titel der Reihe