Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Marketing Outrageously Redux: How to Increase Your Revenue by Staggering Amounts
von Jon Spoelstra
Solist*in: Mark Cuban
Verlag: Bard Press
Taschenbuch
ISBN: 978-1-885167-73-6
Auflage: Revised
Erschienen am 15.02.2011
Sprache: Englisch
Format: 225 mm [H] x 156 mm [B] x 25 mm [T]
Gewicht: 420 Gramm
Umfang: 276 Seiten

Preis: 18,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 4. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

18,50 €
merken
zum E-Book (EPUB) 18,99 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Tom Peters says, Jon Spoelstra knows his stuff. Pat Williams, founder of Orlando Magic says, I consider Jon the top marketer in the world. The Wall Street Journal says, Mr. Spoelstra is one of those guys who thinks 'out of the box'. In this revised edition, Jon provides a real-world game plan for increasing your top line with marketing and promotion ideas that break through the clutter and get your customer's attention. His 17 Ground Rules--tested and proven--in sports and business, show how to differentiate yourself from your competitors. The focus is on measurable results that impact your bottom line--without big marketing and advertising budgets. Going beyond marketing theory his approach encourages you to push the outrageous envelope to gain immediate sales. Not just for sales and marketing folks --this book is for anyone who influences the course and attitude of your company.


andere Formate