Bücher Wenner
Vorlesetag - Das Schaf Rosa liebt Rosa
15.11.2024 um 15:00 Uhr
Shopping Tourism, Retailing and Leisure
von Dallen J. Timothy
Verlag: Channel View Publications
Reihe: Aspects of Tourism Nr. 23
Hardcover
ISBN: 978-1-873150-59-7
Erschienen am 01.03.2005
Sprache: Englisch
Format: 210 mm [H] x 148 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 309 Gramm
Umfang: 234 Seiten

Preis: 43,10 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

43,10 €
merken
zum E-Book (EPUB) 25,99 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book provides a comprehensive examination of the relationships between tourism, leisure, shopping, and retailing. Critical issues are examined within the framework of the dichotomous relationship between utilitarian and hedonic forms of shopping, shopping as a primary and secondary attraction in tourist destinations and management issues.



Dr. Dallen J. Timothy is Associate Professor at Arizona State University and Visiting Professor of Heritage Tourism at the University of Sunderland, UK. His primary research areas in tourism include heritage, politics, co-operation/collaboration, planning, developing regions, consumption, migration and ethnicity. He has published numerous books, chapters and scholarly articles related to these and other subjects. His research has involved extensive work in Europe, Asia, Africa, North America, and the Caribbean.


andere Formate
weitere Titel der Reihe